رواية العاصفة كاملة اضغط هنا ملك وقفت مصدومة ماتخيلتش أبدا إنه ممكن يمشي بالسهولة دي وما ينتظرش ولو حتى تلت ساعة أو نص ساعة ! ليه كل ده ! ليه حاسة بالإهانة والخيانة بالشكل ده !رجعت للفندق اللي نازلة فيه وأبوها أول ما شافها بهدوء كلمها : مالحقتيهوش صح للأسف لو ما اتصرفتيش وفضيتوا الزعل ده بسرعة هتخسريه يا ملك أنا مش قادر أفهم أصلا أنتوا زعلانين ليه ! وليه أنتي مش واقفة جنبه في الأزمة بتاعته دي ! مش قادر أستوعب أصلا رد فعلك الغريب ده ! عملك ايه هو علشان كل ده !ملك بصت لأبوها باستغراب : أنت معايا ولا معاه !
رقية أمها اتدخلت : عندها حق البنت أنت معاها ولا معاه ؟خالد زعق : أنا معاها طبعا ولأني معاها مستغبي تصرفها ! ليه بنتك بقالها يومين ما راحتش عنده ! يعني مهما يكون الزعل بينهم ومهما يكون غلط ده اذا كان غلط أصلا المفروض تكوني جنبه في الظروف اللي زي دي وتأجلي الزعل على الأقل لحد ما يخرج من المستشفي وابقي ازعلي بعدها براحتك لكن تبعدي وهو في أشد الحاجة ليكي فده مالوش غير معنيين.
ملك بغضب : اللي هما ايه بقىخالد بغضب : إن أنتي خلاص بايعاه فعلا وعلشان كده هو مش فارق معاكيملك بغيظ : لا طبعا ده مش صحيحخالد كمل : يبقى إنك غبية للدرجة اللي تضيعه من ايدك بغبائكملك برفض : أنا ولا بايعاه ولا غبية في اقتراح ثالث حضرتك ناسيهخالد بتريقة : اللي هو ايه سيادتك ؟
ملك مكشرة : إن هو اللي غبي أو هو اللي بايع مش أناخالد هز دماغه برفض وتعب من غباء بنته : تصدقي صح ! وعلشان كده اتصل بيكي الف مرة في اليومين دول وبعتلك تروحيله مرة مع أمك ومرة معاياتصدقي بجد عندك حق !!ملك اتضايقت من سخرية أبوها وهجومه بالشكل ده ومن غضبها سابت المكان ودخلت أوضتها وقفلت على نفسهارقية بغيظ : أنا مش عارفة أنت أبوها ولا أبوه.
خالد بص لمراته : رقية ؛كريم إنسان كويس وبيحبها ولأنها بنتي الوحيدة ولأني بحبها مش عايزها تضيعه منهارقيه اتنهدت : بس برضه ما تقساش عليها كدهخالد سلم أمره وانسحب : طيب ممكن بقى تلمي حاجتنا خلينا نرجع لأشغالنارقية باستغراب : هنسافر امتى ؟خالد : أول ما تقولي جاهزةرقية كشرت : وكريم ؟
رقية أمها اتدخلت : عندها حق البنت أنت معاها ولا معاه ؟خالد زعق : أنا معاها طبعا ولأني معاها مستغبي تصرفها ! ليه بنتك بقالها يومين ما راحتش عنده ! يعني مهما يكون الزعل بينهم ومهما يكون غلط ده اذا كان غلط أصلا المفروض تكوني جنبه في الظروف اللي زي دي وتأجلي الزعل على الأقل لحد ما يخرج من المستشفي وابقي ازعلي بعدها براحتك لكن تبعدي وهو في أشد الحاجة ليكي فده مالوش غير معنيين.
ملك بغضب : اللي هما ايه بقىخالد بغضب : إن أنتي خلاص بايعاه فعلا وعلشان كده هو مش فارق معاكيملك بغيظ : لا طبعا ده مش صحيحخالد كمل : يبقى إنك غبية للدرجة اللي تضيعه من ايدك بغبائكملك برفض : أنا ولا بايعاه ولا غبية في اقتراح ثالث حضرتك ناسيهخالد بتريقة : اللي هو ايه سيادتك ؟
ملك مكشرة : إن هو اللي غبي أو هو اللي بايع مش أناخالد هز دماغه برفض وتعب من غباء بنته : تصدقي صح ! وعلشان كده اتصل بيكي الف مرة في اليومين دول وبعتلك تروحيله مرة مع أمك ومرة معاياتصدقي بجد عندك حق !!ملك اتضايقت من سخرية أبوها وهجومه بالشكل ده ومن غضبها سابت المكان ودخلت أوضتها وقفلت على نفسهارقية بغيظ : أنا مش عارفة أنت أبوها ولا أبوه.
خالد بص لمراته : رقية ؛كريم إنسان كويس وبيحبها ولأنها بنتي الوحيدة ولأني بحبها مش عايزها تضيعه منهارقيه اتنهدت : بس برضه ما تقساش عليها كدهخالد سلم أمره وانسحب : طيب ممكن بقى تلمي حاجتنا خلينا نرجع لأشغالنارقية باستغراب : هنسافر امتى ؟خالد : أول ما تقولي جاهزةرقية كشرت : وكريم ؟
نشرت فى 30 مايو 2020
بواسطة ahmed516
عدد زيارات الموقع
1,424,115