لية الناس كانت ساكتة لية كان كل واحد بيقول دى حاجة كتمة لية مكنش كل واحد واخد حقة لية كان كل واحد شايل همة وكان كل شخص يتكلم عنك اكيد مكنتش بتشوف حد اكيد منزلتش شفت اللى مش عيشين بجد والناس اللى كانت تبنى سنين وانت تيجى فى ثانية تهد كان واجب عليك تساعد مش تهب كنت مخلينا مشيين بدعوة للرب وكنا بنبقى نزلين من بتنا خيفين كنا بنحس بحتمال اننا مش رجعين لو كنت فكرت فيها بس كنا لقبناك بأمبراطور مصر كنا لازم نفهمك ان شعبها بيطلع وقت كل عصر وان احنا عندنا كرامة وانسى بقى زمان والغرامة والمصرى دة اللى حارب بالطيارة واحنا الناس اللى اتقلبت بينا العبارة كنا لازم نفوق عشان تعرف ان قلوبنا تفوق الحرارة وان اللى شالو زمنا التاريخ سجلوا جوه عقولنا صعب اوى ننسى الماضى ويشهد ويقول كل قاضى ان محدش فينا كان راضى ودة مش كلام فاضى وفكرنا كتير لاكن كان جوانا شعلة تغير ونزلنا التحرير وقولنا ان اللى كانوا زمان مش راجعين وان كل ظالم ربنا اقوى منة بكتير

  • Currently 0/5 Stars.
  • 1 2 3 4 5
0 تصويتات / 75 مشاهدة
نشرت فى 21 ديسمبر 2011 بواسطة naremanatia

ساحة النقاش

naremanatia

اسفة انى مقدرتش اعبر عن كل اللى اتحملتة قلوب الناس زمان دى بس حاجات بسيطة

عدد زيارات الموقع

2,255