اموت شوق      خلني أمـــوت .. شوق و ولــه .. .. .. !!
هذا انا
فى غيابك .. مرة احيا و مرات اموت
 وموتي لاهو صوت.. ولا هو سكوت
 ولا هو بكا ..ولا هو شكا
 موتي هذا كل مافي من مشاعر
ياحبيبى 
 
كلمنى مرة بعد الغياب.. أوعدك بنسى
العتاب
صدقني انا مقدر احتمل فقلبي .. أي عتاب

لأن قلبي
حب
و ما اعرف كيف اعاتبك عالغياب

ولا اعرف كيف الزعل شكله يكون

و منين اجيبه ؟؟ ومنين اصرفه ؟؟

من أي جهه !! من اي باب
!!
خليني بس اعيش معاك ..
برعشة من صوتك اسمعه
 يرويني .. ويعدّيني ويفوت.. وبعده أموت وأموت
 والف أمووووووت شوق و وله خلني اموت
شوق و وله بدونك اموت ... !!

على صدرك حبيبى
خلني اموت
بصمتي...
بسكوتي
خلني اموت وانا دايما بحلم بلقاك ..رحال ومسافر

وتقول عاشق .. وتقول أهوى .. وتقول احب ... وانت قادر تهاجر

وتتركني انا وأهاتى

وحدي انا وانفاسي نحارب كل الحزن دا

ارجع حبيبى  ما بقى من عمري

ليه الحزن معك وبدونك يقاتلني

 بعد عناء ولما يجى اللقاء.. نختصر بُعض
المشاعر
 وندفن غرام صارخ وثاير.. ويصمت الشوق في حاير
اريد ان  ابكي بعيد عن عيونك.. ولكنى اريد يديك

 تمسح دموعي و قلبك يهدّينى
اريد كلمة احبك

تطفي جبال الشوق والوله

وبعد ذلك أرجع اموت شوق ووله ..

اموووت شوق ووله ليك...
      مع حبى اميره الحب
  • Currently 60/5 Stars.
  • 1 2 3 4 5
20 تصويتات / 502 مشاهدة
نشرت فى 10 سبتمبر 2006 بواسطة nagham

ساحة النقاش

عدد زيارات الموقع

67,927