authentication required

اليوم نتكلم . بخصوص المشكله التي ربما يقف العقل امام ايجاد حل لها وهي مشكله العصبيه والقبليه انا من ابناء هاذا المركز واتعجب علي قدر الطيبه والكرم عند معظم الناس الا انه هنالك مجموعه من الناس اصحاب النفوس الضعيفه التي تجر علي عائلات باكملها الخراب والدمار في اخ بينشر علي النادي السياسي ان من مركز قنا لمركز ابوتشت هيجيبو العار لمصر ليه هما هيتحزمو ويرقصو في شارع الهرم ولا ايه دول ناس انتمأهم الوحيد لقبيلتهم فللاسف النظام السابق مع عدم الاهتمام بهاذه الفئه اخذ منهم الولاء الكامل لمصر وقسم الولاء فاصبح الولاء لمصر اثنا الصعاب فقط يعني فيه حرب انا الاول مفيش يبقي انا مش موجود وده الي بنحاول نغيره من خلال النادي واصبحت المهمه صعبه للغايه فلقد تشتت العقول واذدادت العصبيه فلا اعتقد ان يكون هناك صلح بدون الاخذ بالثار فهاذه عقليه لن تتقبل فكره الصلح وجميعنا يعلم ذلك فدعونا ندعو الله ان تتساوي العائلات في القتلي حتي يتم تسويه الامر ......طبعا هناك من سيسخر من كلماتي الان كيف ادعو بالموت علي احد وهاذا كلام لا يصح طيب انا معاك بس لما ادعو علي واحد مصاب اصابه خطيره يموت علشان ينقظ عشرات من الطريفين افضل ولا ادعيلو يعيش ويموت كل العائلتين مفيش صلح مفيش صلح مفيش صلح من غير تساوي بص علي العائلات المتنافسه وانتا هتعرف انا بقول ايه ........

moti5mt

محمود الذيداني

  • Currently 15/5 Stars.
  • 1 2 3 4 5
5 تصويتات / 81 مشاهدة
نشرت فى 4 سبتمبر 2011 بواسطة moti5mt

ساحة النقاش

عدد زيارات الموقع

1,057