Technology Time Line Therapy, an excellent way and quick treatment manual.

Because this method gives a rapid means of changing a series of events that lead to a range of undesirable forms of behavior or mental state internal uncomfortable.

As well as feelings secondary resulting from such similar events and negative emotions that have occurred the past and negative decisions, each of the possible deal with the use of a method of treatment Time Line, in this way can you still remove the feelings and beliefs, negative from the client, to help him to become a positive feelings, decisions and beliefs positive increase its strength.

 

1) take personal historical data to the client: when you select five hours in private treatment, you need to spend between two and a half to three hours to take those personal historical data from the client.

(Removal of personal data historical client will be described and its application in detail at the stage of practitioner-based advanced treatment technology timeline) The more you know about the customer, the better the outcome of the hearings with the client with a more profound effect, as well as learn about all of the events of the strong emotions the past in the life of the client.

 

تقنية العلاج بخط الزمن، طريقة ممتازة وسريعة للعلاج المختصر.

لأن هذه الطريقة تعطي وسائل سريعة لتغير سلسلة من الأحداث التي تؤدي إلى مجموعة من أشكال السلوك الغير مرغوبة أو الحالة النفسية الداخلية الغير مريحة.

كذلك المشاعر الثانوية الناتجة عن تلك الأحداث المشابهة والمشاعر السلبية التي حدثت بالماضي والقرارات السلبية، كل ذلك ممكن التعامل معه باستعمال طريقة العلاج بخط الزمن، بهذه الطريقة تستطيع أنت بعد أن تزيل المشاعر والاعتقادات السلبية من العميل، أن تساعده في أن يصبح ذو مشاعر إيجابية وقرارات واعتقادات إيجابية تزيد من قوته.

1 ) اخذ البيانات الشخصية التاريخية للعميل: عند تحديد خمسة ساعات كجلسة علاج، تحتاج أن تقضي ما بين ساعتين و نصف إلى ثلاث ساعات لأخذ تلك البيانات التاريخية الشخصية من العميل.

( اخذ البيانات الشخصية التاريخية للعميل سيتم شرحه وتطبيقه بالتفصيل في مرحلة الممارس المعتمد المتقدم في العلاج بتقنية خط الزمن ) كلما عرفت أكثر عن العميل، كلما كانت نتائج الجلسات مع العميل ذات تأثير أعمق، وكذلك نتعرف على كل الأحداث ذات المشاعر القوية الماضية في حياة العميل.

  • Currently 90/5 Stars.
  • 1 2 3 4 5
30 تصويتات / 284 مشاهدة
نشرت فى 24 مايو 2010 بواسطة mohgan73

ساحة النقاش

محمد عبدالغنى عبدالحميد سيد

mohgan73
مستشار تحكيم دولى معتمد من الهيئة الدوليه للتحكيم مدرس احياء و جيولوجيا بمدرسة مصطفي كامل الثانويه بنين مصمم مواقع ويب محترف »

ابحث

تسجيل الدخول

عدد زيارات الموقع

59,424