ينتظر الطلاب بشغف ظهور النتيجة هذه الأيام
وكثرت الأسئلة حول النتيجة وموعدها
ولذلك نضع لحضراتكم رابط الجامعة الرسمي للنتائج لتقوموا بزيارته ومعرفة النتيجة فور ظهورها
وعليكم بالدعاء والاستعانة بالله وأبشروا بالنجاح والتفوق
رابط معرفة النتيجة
هنا
إذا لم تجدها في الرابط السابق فابحث عنها في الرابط التالي الخاص برابطة خريجي جامعة الأزهر الشريف
<!-- RSS Feed link below the title --> <!-- Hide/Show input form notice --> الازهر فاشل فى كل شىء وسىء للغاية وربنا يطلعنا منه على خير
أرسلت بواسطة جانيت , يوليو 28, 2010
مواقع الازهر كلها للاسف زبالة مش عارفين اى حاجة عن النتيجة
فى حين ان النتائج كلها بتاعت العام ظهرت بكل سهولة
واحنا لحد دلوقتى آخر شهر 7 ولسه مش عارفين حاجة عن النتيجة
الادارة زفت والتعليم زفت وشئون الطلبة زفت كل حاجة فى التعليم الازهرى من اولى ابتدائى لحد التخرج يصاب الطالب بامراض نفسيةعديدة نتيجة سوء الادارة
يارب نخلص بسلام ونخرج منها على خير
واهلى دخلونى ازهر قال ايه علشان القرآن الكريم
ولللاسف كل ما يخص الازهر فاشل فاشل فاشل


ساحة النقاش