الاخوة الكرام
اذا كنت مبتدئ فى الفوركس
و عايز تتعلم ازاى تضارب علشان تكسب مش تخسر
فعليك بمعرفة بعض المبادئ و الاساس
هنشرحها هنا كلها
و للعلم هى مش طريقة مضاربة
هي فقط مفردات تستطيع من خلالها اتقان ايى طريقة من طرق المضاربة
مثل
إستراتيجية المستويات القوية
إستراتيجية سنة أولى فوركس
إستراتيجية ميزان السعر
و غيرها و غيرهاعلى هذا الرابط
http://www.investolife.com/vb/showthread.php?t=5436


ساحة النقاش