النهاردة وانا بدور فى صفحات النت لقيت حاجة عجبتنى قوى واستغربت ليها جدا شوف الناس وصل بيهم الفضى لحد فين ابتدوأ يشتغلوا على بكرات الصوف . خلاص يعنى هى الدنيا ضاقت بيهم ومبقاش فيه قماش فى البلد !!!

والله وانا بتفرج عليهم افتكرت المثل اللى بيقول ( الفاضى يعمل قاضى ) .

ماعلينا انا قلت اوريكم الابداعات لانها فعلا عجبتنى على الرغم من ان الفكرة غريبة شوية

تعالوا نشوف مع بعض

 

 ايه رأيكوا بقى مش قولتلكوا ناس فاضية

ياعالم بكرة هيعملوا ايه تانى

وربنا يخلي لينا زمان وامثال زمان

 

المصدر: مجموعة ورقات البريدية
asalet-sinaa

شرفتم موقعى انا هبه على من شمال سيناء - العريش عمرى 24 سنة بكالوريوس علوم بيئية و زراعية جامعة قناة السويس بعشق الاشغال اليدوية وأشغال الأبرة .

ساحة النقاش

heba ali

asalet-sinaa
هوايتى اشغال الابرة والتطريز والاشغال اليدوية »

ابحث

تسجيل الدخول

عدد زيارات الموقع

1,642,054