-
كتير منكم اتختن بس لما تجربي الختان وانتي كبيرة مافيش إهانة أكبر من كدا أنا اتختنت وعمري 15 سنه كنت عايشة مع أمي واضطريت أنزل أعيش
نشرت فى 18 يناير 2011
بواسطة aliabdallah77
حرام والله حرام من امت ول بنات يتختنو
16 فبراير 2011
شارك بالرد
0 ردود
omg...COMME M2ME JE SUIS TUNISIEN ET GARCON MAIS CA ........... JE PEUT PAS TERMINER VRAIMENT C JE SAI PAS KOI DIRE APROPOS CETTE RéACTION. ............................................................................................................................................ .
16 فبراير 2011
شارك بالرد
0 ردود
omg...COMME M2ME JE SUIS TUNISIEN ET GARCON MAIS CA ........... JE PEUT PAS TERMINER VRAIMENT C JE SAI PAS KOI DIRE APROPOS CETTE RéACTION
16 فبراير 2011
شارك بالرد
0 ردود
<p>لا حول و لا قوة الا بالله ...</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حسبي الله ونعم الوكيل عمتك هذه مجردة من الاحاسيس والرحمة</p>
<p> </p>
8 نوفمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> </p>
<p>في الحقيقة الموضوع جميل وجيد بس برجاء كان في تعبيرات افضل من كدة ممكن انك تشرحي وتطرحي بيها موضوعك مش لازم يعني رجلي مفتوحة ع الاخر والكلام اللي زي دة افتكر انك لو شرحتي باي طريقة تانية كل الناس هتفهمك وشكرا ليكي</p>
29 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حسبي الله ونعم الوكيل في عمتك والي معها..</p>
<p>تخلف شديد..</p>
<p>لو منك تشتكي عليها عند اقرب مركز لحقوق الانسان</p>
<p>وتدخليها السجن..</p>
<p>والله تستاهل الذبح</p>
<p>ماتسكتين عن حقك ابدن..</p>
6 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
18 مارس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>انا لو مكانك وفاكره نفس شكل الست دى اقطع يدها اليمنى هى وعمتى ويرتاح ضميرك وتجعلين منهم عبره</p>
<p> </p>
18 مارس 2010
شارك بالرد
0 ردود
إذا نزل مؤمن وكافر إلى البحر فلا ينجو إلا من تعلم السباحة فالله لا يحابي الجهلاء فالمسلم الجاهل سيغرق والكافر المتعلم سينجو »
تسجيل الدخول
ابحث
عدد زيارات الموقع
662,021
لا تنسى ذكر الله
اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ




ساحة النقاش