مهما كانت مشكلتك لدينا لها حل ..خدمتك لحد عندك

عده مشروعات تهدف للاستثمار الجاد والهادف في طاقات شباب مصر

authentication required

 

مصر مش محتاجة ناس تنظف في الشوارع ...مصر محتاجه شباب ينظف العقول 

مبادرة " علم وحرفة وعمل " لجميع شباب مصر بجميع المحافظات

 

 

الهدف : تشغيل اكبر عدد ممكن من شباب الخريجين ... وتيسير الحصول علي وظيفة أو التأهيل للانشاء مشروع صغيرة أو العمل معنا أو من خلالنا ..الامر متروك للمتدرب بعد فترة التدريب

يسر مجموعه ظريف للخدمات الحكومية والكمبيوتر عن مبادرة " علم وحرفه وعمل " لجميع شباب مصر الهادف الطموح ..بلاش كسل بعد اليوم ...خلاص ملكش حجه تانية ...تعالي واحنا هنقوم بتعليمك الهندسة علي اصولها وباحدث الطرق والاساليب العلمية الحديثة وبتكنولوجيا الشركات المتخصصة المختلفة مش بس كده !!  

وكمان هنساعدك من خلال الجانب العملي علي تطبيق ما درسته فعليا وعمليا في فترة التدريب الحرفي حيث يقوم المتدرب بعمل جميع او معظم الاصلاحات الفعلية للكمبيوتر والمحمول بانواعهما المختلفة تطبيقاً لما تم دراسته وواقعياً من خلال أجهزة العملاء الفعلين وبكده نكون اتعلمنا علمياً النظريات والدوائر الهندسية وكمان نكون بتطبيق ما درسناه فعليا ومش بس كده !!

لالالالالالالا المفاجأه الكبري انك هتشتغل معنا ولو الراتب مش عجبك !! حقك يا عم ما أنت اصبحت متمكن ..ومن حقك تشتغل مع غيرنا ومن خلالنا ..أو بتكون مؤهل للانشاء مشروعك الصغير وربنا ييسرلك يا عم !!

المشروع هادف وبناء والرسوم مش كتيره ...وكمان للقضاء علي التردد ..عملنا نظام جميل ..عملنا سعر مجموعه الدورات محدد ومعلوم ...لو تقدر تدفعه أوك ..ولو تقدر تقسطه مفيش مشكلة ...ولو الحالة جيم ..بلاش تشيل الهم ..تعالي وبعد ما تشتغل معنا أو من خلالنا سوف نقوم بخصم 10% من راتبك لسداد أصل قيمة مجموعه الدورات وبدون اي زيادات أو فوائد .

المشروع محتاج بجد ...شباب هادف ..طموح ونحن علي أتم الاستعداد لتطبيقه لجميع ابناء القاهرة وجميع محافظات مصر

ساهم معنا فعليا في حل مشكلة البطالة ... وتوفير فرص عمل حقيقية  للشباب الخريجين

نرحب باقتراحاتكم البناءة وارائكم ويسعدنا تعاونكم معنا حتي بالنقد او المشورة


 

المصدر: أظرف ظريف محمد علي
Zariff

مهما كانت امكانياتك ....معنا للابد وان تستفيد ونستفاد منها إخترق حدودك المحلية ....اصنع واقعا جديدا لمستقبلك

ساحة النقاش

مجموعه ظريف للخدمات الحكومية والكمبيوتر

Zariff
تاسست شركة مجموعه ظريف للخدمات الحكومية والكمبيوتر في أول نوفمبر 2002 وهي عبارة عن نخبه من خيره مهندسي شباب مصر المجتهد والمتخصص في شتي علوم الحاسب الالي بانواعه واسست مجموعه ظريف للخدمات الحكومية والكمبيوتر علي ادارة التدريب - ادارة الشبكات - إدارة البرامج الخاصة - إدارة الصيانة - واخيرا إدارة »

ابحث

تسجيل الدخول

عدد زيارات الموقع

75,973