السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

 

فكرتي النهاردة عبارة عن استغلال الملابس القديمة وإعادة تدويرها

فإستغليت البادي الجينز في عمل شنطة بسيطة وشيك لبنوتي سلمى

ياللا نعرف الخطوات

 

 


دا شكل البادي الجينز من الخلف

 

 

 قصيت حمالاته

 

 وخيطته من اسفل على الماكينة

 

ركبت السوستة

 دا شكلها بعد التركيب

كان متوفر عندي ايطان

استغليته في عمل حمالات الشنطة

 ربطته في عروة الزرار كده

 

 وقمت بلفه

 ودخلت طرفيه في العروة الاخرى

 وثبتها على المكنة

 

وبنفس الطريقة عملت الحمالة الأخرى

 

وهنا بعد ما خلصتها

الأمام

 الخلف

 

اتمنى تكون عجبتكم الفكرة

واراكم في ابتكار جديد ان شاء الله

وصلى الله وسلم وبارك على سيدنا محمد

وعلى آله وصحبه أجمعين

  • Currently 712/5 Stars.
  • 1 2 3 4 5
237 تصويتات / 2376 مشاهدة
نشرت فى 7 أغسطس 2011 بواسطة lamasat-smsmia

ساحة النقاش

كتييير حلوه الله يوفقك

alywild2 فى 12 أكتوبر 2011 شارك بالرد 1 ردود
lamasat-smsmia

متشكرة جدااا وسعدت بمرورك الراقي :)

سماح السيد - smsmia فى 16 أكتوبر 2011
ahmedkordy

هو دا التفكير الفعال , زى ما بيقول المثل : بيعمل من مية الفسيخ شربات , أتنمنى لك التوفيق والمزيد من النجاح والتقدم

lamasat-smsmia

اشكرك جداااا على مرورك الراقي اهلا بك :)

سماح السيد - smsmia فى 4 سبتمبر 2011

smsmia araby

lamasat-smsmia
مصممة مشغولات يدوية وإكسسوارات »
جارى التحميل

تسجيل الدخول

عدد زيارات الموقع

46,546