تعليقات القراء

ahmedanas

يا استاذ يللى انت بترد وعمال تكتب وتجرح فى الناس
انا عاوز اعرف مين انت
ولو انت عندك الشجاعة تتكلم وتقول اسمك قول
وانا واله بكل صراحة هرد عليك وقل للناس اللى انت بتتكلم ليها دى وتحزرها من السفر حكايتك ونشوف مين اللى غلطان ومين اللى نصاب ومش عاوز الخير للناس
وبعدين مش علشان انت فشلت وطلعت انسان فاشل ما تتكلمش وتقول كدة
ورسالة الى الناس اللى بيصدقوا اى كلام يتقال
عاوز اعرف حاجه واحدة بس او بمعنى تانى
لية اى حد يتكلم كلام وحش فى حق حد او تحزير من حاجه تسقفولوا وتصدقوة وتمشوا وراة ليـــة كده
واى حد يتكلم ويحب يساعد الناس ويفر ليها عمل وسفر لاى بلد بطريقة مشروعة مش غير مشروعة تخافوا منة وتحزروا منوا وتطلقوا علية لقب نصاب
انت جرب وحاول وشوف اكيد انت ربنا كرمك بالعقل واللسان يعنى تعرف تفكر وتفرق ما بين الكويس والوحش ياريت كل واحد يفكر كويس قبل ما يعمل اى حاجه وقبل ما يجرح فى الناس بطريقة او باخرى لانة كلامة ده هيتحاسب علية ومش انا اللى هحسابة اكيد انتم عارفين مين اللى بيحاسب الناس
وعموما لو انت عندك الجرؤة تقول اسمك وتتكلم معايا قدام الناس قول
وانا والله بكل صدق وصراحة هتكلممعاك وهرد عليك
ومش هقولك غير حسبى الله ونعم والوكيل

ahmed anas omara فى 24 نوفمبر 2011